Dienst

creatieve brainstorms

Een goed idee is een mooi begin, maar je hebt er nog niet veel aan. Als goede ideeën uitgewerkt worden tot slimme concepten, dan heb je goud in handen.

meer weten ?

Stefan Roorda
advies & strategie

idee > concept

Conceptontwikkeling is de brug tussen een goed idee bedenken en dat idee uitvoeren. Veel mensen hebben goede ideeën, maar een goed idee is nog geen marketingconcept. Het zaadje moet kiemen, het idee moet doorontwikkeld worden tot een samenhangend geheel dat aansluit bij de behoeften van jouw doelgroep.

de route

Bij de ontwikkeling van een concept zijn vaak meerdere mensen met verschillende achtergronden betrokken. De juiste mix van personen en invalshoeken helpt je verder, daarom organiseren  wij strategiesessies om alle ideeën en wensen boven tafel te krijgen. Samen actief aan de slag, elkaar inspireren, het ene idee roept het andere op. De uitkomst staat nooit van tevoren vast, niks is fout en alles mag gezegd. Vervolgens vertalen we alle ideeën naar een creatief concept waarin jouw idee centraal staat en tot zijn recht komt.

Je doelgroep moet zich herkennen in de vorm én de inhoud van je verhaal.

houvast

De centrale vraag is: "Wat wil je als bedrijf vertellen en hoe ga je dat doen?".  Daar horen twee elementen bij: inhoud en vorm. Die moeten passen bij jouw merk, maar ook de doelgroep moet zich hierin herkennen. In de strategiesessie gaan we samen op zoek naar antwoorden op deze vragen.

Het is belangrijk om de ontwikkeling van een nieuw concept serieus te nemen. Een goed doordacht concept geeft houvast en richting aan je merkuitingen. Een goed begin (of een goede doorontwikkeling) van jouw merk.

inspiratielunch bezoeken?

op zoek naar inspiratie?

bekijk klantcases

een afspraak maken?

met wie je te maken krijgt?

over ons team
.