Foto's zijn er genoeg, goede foto's heel wat minder. Plaatjes maken is natuurlijk niet moeilijk, maar fotografie zo inzetten dat je daarmee jouw organisatie versterkt, dat is een heel ander verhaal.
Jullie verhaal
Goede foto's vertellen verhalen op een manier die veel mensen aanspreekt. Daarom is fotografie een krachtig gereedschap: in één oogopslag kun je met foto's heel veel communiceren over wie jullie zijn. Een frisse serie portretten op je website, een ingewikkelde conceptplaat of een treffende reportage van je event: allemaal vertellen ze iets over jullie organisatie.
Het maken van een foto begint al lang voordat de camera tevoorschijn wordt gehaald.
beeldtaal
Welke stijl kies je? Welke personen, locatie, attributen, setting, et cetera? Het maken van een foto begint al lang voordat de camera tevoorschijn wordt gehaald, er wordt heel veel bepaald in de brainstormfase. Welk karakter heeft jullie bedrijf? Welke beeldtaal versterkt jullie verhaal en hoe zetten we die in de volle breedte in? Hoe wordt jouw merk herkenbaar voor je klant? Hoe 'blijf je hangen' en hoe draagt een consistente beeldtaal daaraan bij? Van daaruit kunnen we jullie verhaal vormgeven en vastleggen in sterke fotografie.
verder lezen
verhalen die wél blijven hangen
groei in herkenbaarheid door Brand Archetypes
het belang van een herkenbaar portret
slim werken met een digitale beeldbank