niet starten maar stoppen
Een goede strategie zorgt voor focus, geeft richting aan je denken en zorgt ervoor dat je jouw doelgroep in gedachten houdt bij alle online plannen. Het zorgt er ook voor dat je bepaalde zaken bewust niet meer zult doen. Dat voorkomt een wildgroei van plannen die je merk alleen maar onduidelijk maken voor je klant.
bloei door focus
- Focus op je doelstelling. Is dat verkopen, naamsbekendheid, betrouwbaarheid of nog iets anders?
- Focus op je klant en zijn behoeften. Vraag je altijd af waar je klant 's nachts van wakker ligt en welke oplossing jij daarvoor aanbiedt. Dan sluit je aan bij zijn behoeften, je klant herkent zich en voelt zich begrepen. De aandacht is gewekt en de lezer is nieuwsgierig geworden.
- Focus op je waardepropositie, opvallend, onderscheidend en herkenbaar.
- Focus op vinden, boeien en binden. Al je mediakanalen staan er top verzorgd bij. Maar hoe trek je bezoekers, creëer je bekendheid en herkenning? Het echte werk kan beginnen.
samen kom je verder
Een goede strategie bepalen doe je niet even in je eentje op een achternamiddag. Als je wilt dat de hele organisatie vanuit je strategie gaat werken, betrek je hen vanaf het begin bij het bepalen van je strategie. Geen idee hoe je dat aanpakt? Wij organiseren leuke interactieve workshops waar je als team met deze vragen aan de slag gaat en verder komt.
wat anderen ook lazen
met meerdere vacatures
het begrijpen van de bezoeker op je website
bezoekers boeien en binden