7 november 2024
12:30
Stel dat jullie organisatie een mens was...
Wat als jullie organisatie een mens van vlees en bloed zou zijn... Wat voor karakter zouden jullie dan hebben? En welke uitstraling past daarbij? Of in marketingtermen: wat is jullie Brand Archetype? Een paar voorbeelden. Misschien is het je weleens opgevallen: je ziet nooit een Volkswagenreclame zonder verwijzing naar een gezin of 'familyman'. En Amstel moet je - althans volgens Amstel zelf - vooral met vrienden drinken. Weet je wat het geheim is van Coolblue? Succesvolle merken durven te kiezen. Kiezen voor herkenbaarheid. Wil jij weten welk Brand Archetype bij jouw merk of organisatie past? We nemen je tijdens deze HapSnap graag mee in deze fascinerende materie.
HapSnap: je komt voor een hapje en als je weggaat, snap je weer meer van je vakgebied. En laten we eerlijk zijn: lunchen moet je toch. Wij maken graag op een ontspannen, laagdrempelige manier kennis met jou. Schuif aan tijdens HapSnap, leer het team van Beeldvoerders kennen en ontdek het gedachtegoed van Brand Archetypes. Lekker, informatief en het aantal plaatsen is beperkt zodat we elkaar echt kunnen spreken.
Beeldvoerders organiseert in 2024 diverse inspiratielunches. Elke lunch is er plek voor maximaal 12 personen en elke lunch staat er één specifiek thema centraal. Wij regelen de lunch en iedere deelnemer neemt iets mee wat hem of haar inspireert: alle ingrediënten voor goede marketinginspiratie.
Over Beeldvoerders & Brand Archetypes
Natuurlijk brengen we bij Beeldvoerders graag jouw merk of organisatie in beeld. Om de juiste beelden te maken, is het goed om eerst te onderzoeken welke uitstraling daarbij past. Geen oppervlakkige keuze maar een strategisch plan. Zo zorg je voor consistentie en herkenbaarheid in je uitingen over de hele linie. Het gedachtegoed van Brand Archetypes is een ideale methode, waar we bij Beeldvoerders graag gebruik van maken. Samen met jou ontdekken we het karakter en de eigenschappen van jouw merk. Dat helpt om de juiste focus te kiezen.