waarom branding?
Ben jij het origineel of de kopie? De zanger of de playbacker? De uitvinder of de imitator? Wat voeg jij voor unieke waarde toe, waarmee je onnavolgbaar bent en alle andere aanbieders eigenlijk maar slappe imitaties worden van jou? En hoe straal je uit wie je bent? Kortom, waarin onderscheid jij je van alle andere aanbieders in je branche? Dat heeft alles te maken met branding.
grip op je branding
Branding en vormgeving zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Maar branding gaat verder dan het ontwerpen van een mooi logo of een aansprekende huisstijl. Met branding bedoelen we teruggaan naar de basis van jouw identiteit. Online en offline, overal waar we jouw merk tegenkomen wil je dat meteen duidelijk is dat het om jouw bedrijf gaat. Maar hoe pak je dat aan? Maak kennis met onze Brand Archetype Workshops of maak je merk bereikbaar door digital asset management.
wat anderen ook lazen
waar wij als Beeldvoerders in geloven
slimme online tooling voor je merk
ontdek de persoonlijkheid achter jullie merk